Days à la Simrishamn

Det var fredag, mitten av majmånad. En tradition skulle tas i bruk. - 2:a året i rad. Den långa bussfärden med sudoku och det civilicerade bråket om vem vars hjärna var mest utvecklad. Ica-fika på bänken vid hamnen till den härliga utsikten av båtar, diverse fåglar, fridfulla horisonten, solskenet och det passerande folkets långa blickar. Jag ser inte det intressanta i att tre tjejer dukat upp ett bänkbord med mat och dricka, alla sittandes på samma sida vända mot hamnen, men tydligen gjorde de det. :)

Så dök Mattis upp från ingenstans och gav mig, Lina och Erica nöjet att umgås med honom. Foton vi hamnen, Hotelltoan i år igen och sen in mot centrum? Vi hade inte tänkt oss så mycket mer, vårt mål var att käka i Simrishamnhamnen liksom. ;) 

Det hela slutade med att vi plötsligt var på en nice fest hos någon Tobak, där vi inte kände en enda kotte. Den närmsta relationen vi hade till någon var i sådana fall Robin, som vi träffat allt som allt en gång tidigare - ÖJA ;)

När klockan började närma sig nattetid upptäckte vi att vi var helt fast i Simrishamn. Men vårt öde ville vårt bästa. Festen var fin och go, mycket tatueringar, naket, sanning eller konka, gratis dricka, lapdance, ansiktsförvandlingar osv.

Fyra olika sovplatser blev vi erbjudna men vi valde slutligen den hos vår lapdansare. En händig heting som gjorde sina egna chips åt oss 5 på morgonen.

Slutligen kom vi hem lördagkväll. Allt där emellan handlar enbart om sömnproblem och choklad för min egen del.









Nu blir Erica glad ;)

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh överlycklig :D:D:D:D:D:D <3

2009-06-06 @ 11:07:52
Postat av: Bjernalt

Överlycklig :D:D:D:D:D:D <3

2009-06-06 @ 11:23:21
Postat av: http://alextalarut.se/

Hejsan Emma =) !



Så glad jag blev tack vara din kommentar! Du skall veta att jag ägnat dig många tankar. Jag antar om du fått denna frågan mycket den senaste tiden, men hur är det med dig ? =)



Kram på dig :)

2010-10-04 @ 21:50:55
URL: http://alextalarut.se/
Postat av: Jennifer Glantz

sv: tack så mycket emzalöve! <3

2010-11-11 @ 08:05:06
URL: http://jenniferglantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0