9 / 10

Okej, har precis duschat av mig dagens beskymmer och välkomnar inte dem nya förrän imorgonbitti.
Hade bara en lektion idag! Eller cha, 2 faktiskt. Bild & Form.. som är TVÅÅ stycken ( :
På formen kom jag äntligen igång med mitt modellhus. På bilden fortsattes det skissa Cezanné äppel. Men vi tog steget längre från kolkrita till vattenfärg. Haha, har nog aldrig hört så mycket klagomål xD
Personligen är jag rätt nöjd med min insats.
Då vi skulle käka (på central) störde mattantorna oss nåt enormt. Centrals matsal är ju och lär förbli i regel en lågstadiematsal. Och det samma gäller personalen. Så efter att de snofsat om regeln : Måste hänga jackan utanför !! Fick vi nog. Kanske också för att deras spenatsoppa och annan random soppa inte såg särskilt lockande ut. Så vi lämnade dem och styrde stegen mot Södra Kasern. Jag och Emelie då. Precis passerat H-huset och vi tar in svängen runt hörnet mot stan igen. Impuls: Käka Kinamaud :D

Senare fastnade jag och Em inne på Borett, ahh !!
Haha.
Hemkommen som jag var och likaså paps. Upptäckte att han köpt fleeer fetehögtalare till ovanvåningen >__>
Fucking shopaholic som han är !!!! Aarr. Så nu har man tinnitus again..

Imorgon kommer bli en rätt jobbig dag. Allt som allt.. Tur att en chill kväll väntar. Tänkte joina Lina, Erica hem till Andreas. Och Eftersom min hals inte vill ge sig ger jag mig av redan när staden intas och vänder stegen mot Emmy's :)




Bwt ! Tebaka den 20 oktober kl 22:00 på tv3. Rauwrrr

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Jaaaaaaa :D , & jag är glad över den lilla stunden som du kommer att vara med mig ;) <3

2008-10-10 @ 11:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0