23 / 10

Känner att jag och matte C inte kommer så jättebra överrens direkt. Återgärder krävs oyeah!!
Klas min mattelärare har fan världens, om inte universums torraste humor: 


Vad har du i din låda?
Det r min hund
Men den slog mig?!
Japp, för det är en boxer..

Vad har du i din låda
Det är min hund
Men den ser billig ut?!
Ja, för det är min sheepdog..

Såhär höll slasklas på en stor del av lektionen. Säkert 10 stycken av den här typen skämt <__<


 Idag slutade man ju vid 12. göttgött. Jag och Linda tog bussen till Härlövskolan, eller Slättängskolan som den heter nu :( Jag kan juu säga att inget är sig likt, naaae. Hela skolan är ju nyrenoverad och då menar jag till max. Kändes som en laborint med väldigt, väldigt många fönster.
Jag och Linda fick tacos. Mums på det. Sen träffade jag Yvonne min gamla fritidsledare. Hon påstod att hon kände igen mig. Grattis till henne :P
Och Elna, hon kände tydligen också igen mig, även om jag aldrig hade henne i nåt ämne : S hahaha.
Och jag kom på att jag saknar Giiiiff :( Jiffen eller Jan-Inge Folkesson som han egentligen heter var minsjäl en alldeles egen prick. Inte sjuk på 40 år. Gnagade alltid på lillfingret. Drog de torraste skämten (bortsätt från Klas). Drog perversa skämt ^^ Och nu har han gått i pension :(

Senare när jag och Linda väntade på bussen fick vi syn på en reklampelare. After Eight för 10 kr på Willys, så vi stack dit. Efter det bussen till stan där vi mötte Lina. Jag ställde upp som model till nåt arbete hon har i digital bild. "Sen när blev det rusningstrafik i tivoliparken ?" : S

Nåväl. Väl hemma somnade jag, sen hem till Sara och glo på Ghost ship. Slutet är fan det enda bra, haha :D


Tänk er att vara en milimeter från att åstakomma ett mord :S En 17årig  tjej skar nästan halsen av en 19årig kille på en fest i Färlöv lördaskväll. 10 cm brett. 1 mm från halspulsådran.
Visserligen fick hennes boy rejält med stryk och de hon gjorde kallas nödvärn. Men varför då skära i halsen? Antingen måste hon vart dum i huvet eller helt enkelt haft mord i sinnet :P


Åh varför varför ser man skejtungar överallt? Ett gäng på 8 pers håller bannemig till på vår gata 24/7. Jag.. blir.. störd !!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0