halloo halloweeeen

Huh. Iom att den fula kylan som sveper in över swerige nåt lilla Köpinge förvandlas också huset vårt till en jävla iglo. Jag har praktiskt taget frysit mig igenom dagen som började 06:30. Vi kör på gamla traditioner och tvingade oss upp för att gratta Elin. Jag som totalt tappat planeringskollen under lovet hade tom nästan glömt att köpa present. Det har faktiskt gnagat i bakhuvet rätt länge men jag har väl helt enkelt struntat i det. Lovar att ta tag i det på måndag systra lilla. För övrigt har hela lovet varit ett jävla ös och inte minst ikväll. Efter tårta med familjen shutsar mamma mig och victor så snällt till en fest i närheten av Bäckaskog. Och jävlar va göttttt det ska bli :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0