Fitta for Fight ?

Idag är jag glad. Mycket glad faktiskt.
Men ni har ju inte den blekaste aning om hur det brukar vara för sånt tar jag inte upp här. Tar inte upp sånt över huvudtaget..
Imorgon ska jag få prata, men kan bli svårt. Är jag på tiptop humör kommer min hjärna ställa in sig på att ignorera/glömma allt ..allt illa.


Det har varit en sådan helt underbar dag! Studentpass & 3;3 -biljett fixat. Nutida konst-lektionen kändes bra. Matten helt ok. Arbetsmiljö & Säkerhet inställd. 2 timmar på ett fik med Martina, Jenn, Linda, Vicce & Johannes. Godaste latten!! En sprillans ny projektidé dök upp. Martina och jag finslipar kanterna uppsöker handledare. "Perfekt PA-arbete, med varierande uppgifter"
Inhandlade ett par jeans för 50 spänn på MQ. Mitt Presentkort på 750 kr täckte bra :D
Hårt jävla spinningpass med Emmy på kvällen. Mitt första ever. Första träningen sen början av sommaren.. och det var några månader sen.. Plus att min förkylning sitter i. Trodde ja skulle spy sista 10 minuterna men det löste sig :D Emmy var iaf för jäävla bra :D




Check it out !!! Fetaste stilen jag sett. Såg hennes tattoo och tänkte nödvändigt liks ?
Men en minut gick och jag blev kär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0