Esteter..

Känsliga jävlar. Och olyckligtvis är jag en av dem. Alla dessa tankar, alla känslor, allt man vill åstakomma..
Jag har fått höra många gånger vilken jävla djup typ jag är. Hur filosofiskt filosofisk jag är. Det är väl alla tänker ni. Mer eller mindra jaa. Mitt fall x-mer. Det har jag fått garanterat.
Och en x-klar sak är att en kombo mellan känslighet och djup filosofi inte är den bästa.


helvetesjävlaskit.

Min hjärna blockerar saker för mig just nu, fan vad jag hatar det !!!!!!!!!


Imorgon blir det Timmarna på svenskalektionen. Naturkunskap i 3 timmar och sen äntligen en helg att se fram emot.
Fredda blir till att checka 3;3-festen. Tema 90-tal. Känns ju sådär. Nåväl bara dem inte spelar gamla backstreet boys-plågor.

Själv ska jag komma dit med ett litet gäng a la Spice Girls. Ni kan nog lista ut vem ja ska va.. Tänker dock avstå från att göra mitt yttersta för identisk utklädnad !

Lödda är bokad för chillkväll hos Martina :D Sex and the city - the movie, vitt vin, godiis & underbara polare samlade !!
Jag längtar !!



Känns som att jag borde kolla min mail lite oftare !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0