10/11

okej, ångrar att jag skolkade från den tre timmar långa franskan idag men varför gråta över spilld mjölk. Insåg just att jag inte läst tillräckligt i den tudelade visconten. Ska rappa mig igenom cirkus 40talet sidor nu på en gång. Sen blire förhoppningsvis lite matte eller franska. Och som toppen på moset liten check i teoriboken. På tal om teori och körning. Jag övningskörde ju i söndags med mamma. Jag var tvungen att öva på dragläget så körde runt i Åhus på någon plätt. Så helt plötsligt ser vi vår andra bil där intill och mamma ba: naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeee..
Så träder far min fram och påstår att jag ska köra någon annanstas. Så vi drar där ifrån och kör till detta någon annanstans, vilket var avstängt. Så istället blev det Näsby. Dubbelt upp med bensin bara för att min far är nyfiken, galen och ville tokköra med oss ;( hahah tror min mamma föredrog tiden med 1000 motorstopp framför dagens rivstartar ;D

Prison break om 1½ timme :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, men iaf någorlunda bra att du kommit igång med körningen :D <3

2008-11-11 @ 16:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0