värsta dagen i veckan

För att sammanfatta de tre närmsta dagarna:
fre- skolan, gymmet, bastun. Förfest- var och hos vem var inte min sak att hålla koll på :)..grand med Lina, Patetiska nederländare :D Förjävligt dansgolv, massa hamburgare.
lör- första halvan hos Lina. Tacos till lunch. En timme i stan med tösabiddan min. Hem och så iväg igen. Skulle gratta Emmy med en tröja som jag tryckt åt henne och massa kramar :D Väl där lagade vi tacos och tacos blev det ;)  Sen kom annat folk som också ville gratta henne. Det blev mysko drinkar, girltalk, udda telesamtal till falkenberg, spyor, julmusik, vilda danser, etc, etc..
sön- vaknar upp från en helmysko dröm. Jag och massa okänt folk bodde på ett slott med allt man kan ha. Livet var en fest :D Helt plötsligt visade det sig att vi var med i en dokusåpa med bigbrother-stuk. Små kameror överallt i taken. Sjukt läskigt var det.. och bättre blev det inte av att se hattmannen överallt i det sjukt stora, pimpade slottet :S

Under dagen övningskörde jag med mammy och det börjar min själ gå redigt bra nu. För att ha vara 4 gången jag kör.  Dock kör jag ännu som en galning (utan motorstopp) stolt*

pusselipuss

ps, visste ni att aima betyder emma? kinesiska vettni. Jag borde få rabatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0