Min u-sväng ?

Körlektion numero 2

- Kom upp i 4an, och det var på tiden. Även om jag bara startat en bil 5 gånger?
- Nerväxling i kurvor "in som en katt och ut som en tiger" Nästa gång då jävlar ska hon få se, HE-HEE
- Min första köring i trafiken. Jag gillade min inbromsning mot rött, dock tror jag inte jag fick lärarens samtycke .
Höjdpunkten! Min u-sväng.. den första gick bra. Som ni ser på bilden skulle jag göra den vid vänstersvängen innan korsningen.. och det gick mycket bra. Dock gick den andra inte lika bra.. Jag tolkade henne som att jag fick göra u-svängen närsom. Så det gjorde jag.
Desiree: Emma !! Inte här.
Jag: Oj..
..motorstopp!!

Men det var det enda motostoppet !!! Och så här såg det ut..




fint va?
Men jag löste situationen helt själv.. okej kanske efter hennes råd men ändå.

Min panik kom när det närmade sig en bil från korsningen, haha. Sen igen när jag nästan körde upp på trottoarkanten. Förövrigt fick jag beröm för min körning ;)

provet idag, Jag antar att det gick bra. Kanske jävligt bra. Men det kändes flummigt. Med lite tur så..

ikväll, händer ingenting. Okej jag hade mycke att välja mellan men jag dissade allt. Känner mig så tråkig.
Känns som att det kommer bli en plugg-städ-övningsköra-läsa-tvätta-helg. Kanske med nåt inslag av gymmet.
Men, vi får välla se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0