tjuttan flöjtan

Fy bövlan. Imorse fick jag världens groteskaste syn precis utanför mitt fönster.
Det var en skata.
Skatan käkade på något.
Emma studerade det hela en stund under tiden min ombytesprocess ägde rum
Emma ångrar nu sitt val
Skatsaten var mitt uppe i att massakera en liten, liten stackars fågelunge. 
Den ljusa morgonen blev mörk och jag visste inte ifall jag skulle gråta eller spy  :(

well, idag vart det minsann sista psykologilektionen ever, vilket krossar mitt hjärta.. en aning. Vi hade en av världens goaste och bästa lärare. Det trodde man inte fanns på sne4, men joho det finns det. Och nu är det endast 7 skewldar kvar, för min del. I och med att pappan min uppnår 50snåret next week flyr vi landet några dar för att ännu en gång besöka Tysklands Binz.
ouiouioui, kan bli gytt. Tråkigt att siesta stryks ur min hjärnkalender dock.

Förutom solning i tivoliparken, pjäs på teatern och ett fett sömnpass när jag kom hem har jag och Sara cyklat runt i Köpinges alla hörn och ropat Molly, Molly, Molly, MOLLY !!!!? Den lille byrackarn rymde, sågs till av random folk lite varstans i kvarteren och hittade sen hem igen efter 2 timmar. Hmm, hon kanske ska ta sina promanader ensam numera, vad säger du om de Sara? ;)

Men, imorrn äre strandfest á la Äspet, Olala :D


Och nu ska jag sova, eller snart iaf, kanske om 3 timmar eller så.
image19
Ciao :)


Kommentarer
Postat av: emelie

strandfest lät skoj :D

2008-05-22 @ 23:57:23
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Sara

MOLLY

2008-05-24 @ 15:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0