T o l f t e M a j

Okej, nu är det bannemig mindre än en månad kvar till skolavslutningen, och för er alla som låter de massiva mängder arbeten samlas i hörnen och förtränger det allt närkommande datumet med det inbjudande sommarlovet (one of them is me) vill jag bara uppmana denna fakta.
 
evillllllllllllll

Idag tilllät jag min enligt Becka lemlösa kropp prova på aerobic. Första gången på så se, vad blir de nu: 7 år ?
Enligt mig måste det sett väääääääääääääääääääääääldigt ruuligt ut när tre nybörjare plötsligt dyker upp i en organiserad grupp aerobicar, eller vad man ska kalla dem O_o

Men, så vitt jag minns var det kul. Hotelihot, men kul! Nästa måndag blir det nog ett medel PULS pass för Lina, Erica och min del

Och nu sitter jag här med ett helvetes arbete i psykologi där analyserna kretsar kring inget mindre än filmen ondskan. Le cafe au lait gör mig sällskap och har jag tur, kanske jag lyckas hålla mig uppe tillräckligt länge ( 03.00 ) för att morgondagens trötthet slår över till övertrött och där med kommer piggheten in i bilden.
Japp, för imorgon kan jag behöva det som *** Varför ? Jo, för att mellan klockslagen 08.30 till 12.30 ska jag och min lilla franskatrupp sitta och trilskas med Nationellt prov, hör och skriv, i FRANSKA
Azo vad har jag gett mig in i :(
 






Aja, köss&knull mina hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0