mu i min låda

Efter ett högt intag av den överskattade ipren, tee och annat smått & gott är min mage fortfarande i rebellzoonen. Hmm, det gör sjukligit ont precis där det ska brännas vid  träningsvärk och visst, träningsvärk hade jag när jag kom hem men nu gör det bara sjuuukt ont :(
Jag känner mig som en hösäck utan ryggrad ( hmm? ) och jag vill bara spy. Men det ska jag bannemig avstå ifrån 
:(
Och det är ju inte precis så man kan ta ledigt imorrn. Neej Baloo måste bli klar.

Och på tal om skuwlan. En stor sten maldes sönder i mitt inre idag då Klas-as informerade om det nationella i matten.
Jag som tyckte provet gick piss chockerades av det vg som stod på mina papper. Wohoooooo liksom :D
Dock kvarstår det muntliga i matten och i  f r a n s k a n : [


Menmen gott folk. änsålänge är det inte klippt.


jo minsann de vart det ..


image18

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey, snyggo =D / juhänna din busshållplats buddy ;)

2008-05-21 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0