Inget dk idag inte, dumma busskort :(

Ja det har väl vatt en bra vecka. Sammanfattningsvist har jag käkat, druckit, sovit och just ..fyllt 18.

JAG ÄR SÅ JÄVLA MYNDIG!!!!!!!!!!!
mohahahahhahahahahhahahahhahahahahha

Nej men valborg, som även går under beteckningen Emmas födelsedag i bekanta kretsar vart fun,fun,funny.

05.50
Kom min kära muther och Elin falsk sjungande in i mitt mörka rum.
Jag chockerades av att bara finna ett litet packet i mitt knä.
Det visade sig vara ett par söta guldörhängen. På min stressiga väg till bussen mötte jag pappsi min och han räckte glatt över ett kuvert. 500 spänn..

Jag var i chock. Ville inte låta egocentrisk eller så men jag fyllde faktiskt MYNDIG!!
Så ja frågade uppriktigt min mamma "ääääh var detta allt :O:O:O:O:O"
Men min mamma var gullig o sa att så fort jag ville ha nått.. lite större skulle jag hojta till, eftersom jag inte nämnt nåt jag önskade mig.
Hmm jag borde önska mig mer..

08.20 - 17.00  Skola

20.00 - 03.00 HEHEH lätt den bästa delen av dagen. Grillfest hos Nille. Tjugo pers. Jävla ös! Alla glada. Då klockan tickat förbi ett drog människorna upp mig på ett av de enormt ostädade borden
(Berg av burkar, glas & plast flaskor i alla dess storlekar, papperstallrikar med rester av grillat, alla plastbestick och muggar från nyöppnade packet, utspilld sprit, sås, mat, läsk, korkar, chips, godis värmeljus, varav ett tuttade fyr på en av få torra servettera som fanns kvar )
Och så fick jag mig min "vackra" födelsedagssång :)

03.00-03.40 Jag, Erica, och Lina gick de 4-5 km från Gringelstad till Köpinge med musik, skitsnack ljuvlig potatissallad och sällskap av en viss Norren. hahah

Tack för en minnesvärd dag ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

=)

2008-05-02 @ 21:22:16
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Sara

WTF!!!????? du glömde MIN present!!!!!! oxh förresten e det MAX 3 km från nille till dej :P

2008-05-03 @ 17:34:26
Postat av: Bjernalt

Fy fan det var en rolig dag fan :) Längar efter bilderna

2008-05-04 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0