Ica min Erica :)

Nu är det så här att jag tycker väldigt synd om min lilla tösabidda Erica!
Hon har ett sådant abonnemang att hon kan smsa gratis till allt telenorfolk. Olyckligt men ironisk nog trodde min lilla flicka att jag var en av dem. Vilket jag inte är.
Hehe :)
 
För att göra en lång historia kort.
Erica har alltså suttit och skickat över 300 stycken sms till mig bara nu i veckan.
xD

Så detta inlägg är tillägnat henne :)

 

Erica, känd som alkolisten i vissa bekanta kretsar , heheh, sprallig tjej som jag älskar oavsätt vad. Härlig och cpad personlighet. Dock en aning irritationsframkallande ibland, som på msn just nu ;) Trotts att jag bara omgåtts med dig ett år, känns det som att jag kännt dig mycket längre:)

Gillar: Snus
Ogillar: Att tälta
Hatar: Moderatorna
Älskar: Ett speciellt lakan hon har i sin säng mohahahah :)

Love you ♥

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Awwwwwwwwwwwwww, vilken UNDERBART sexig blogg. det bästa dock är att den är tillängnad mig :) , fler såna bloggar tack ;)

2008-05-28 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0