Hola Belgraaad


Ännu en helg snart över och sommarlovet närmar sig med storrrm steg.

Som jag nämde tidigare skulle fredagen innebära strandfirree :D och, allt gick som planerat. Erica, Lina et moi, skapade oss en liten miniförfest hos Erica, med snack och drinkar. haha
I K-stada, runt åtta träffade vi på Patte. En mycket ruulig syn då hon kom utrusande i 180 från BK, aningen packad.
Vi tog bussen med henne, och ett gäng folk på 10 pers med samma slutstation. Bla två coola muffare. De båda killarna brann för politiken (eller festerna, svårt att avgöra) och gjorde i princip allt för att varva med mig erica och lina. Vi motargumenterade dem, eller snarare Erica, den lilla pålästa bitchen ;) en kul bussresa minsann :D

Stranden vart härlig. Hade ingen kontroll på hur många som besökte festen, men två varma eldar placerades ut i sanden, vilket fick en liten kärring att reagera. Hon kom och hotade med att hon ringt polisen och där försvann 2/3 av folket kutande upp i skogen. Den tredjedelen som satt kvar vid en av eldarna måste undrat vart  fasen alla tog vägen.
                        mohahah

Vi som försvann delades också upp i två delar. De som sprang för livet och vi som verkligen inte festat klart. Vi drog ner till stranden igen efter att diskuterat saken. Vad skulle polisen kunna göra liks. Dessutom fanns det ju en chans att det bara var ett tomt hot, vilket det också var. Under resten av timmarna fick några för sig att bada och det gjorde dem också, bannemig. Och jag, som satt så bekvämt mellan Pudde och Erica föll offer för Marco och Bobs galenskap ><
Eftersom jag vägrade bada med dem, ordnade de tillslut att jag också låg i havet ..men med kläderna på..
Sandig, blöt och med öl i håret kom jag och Erica tillslut hem till henne, det tackar vi Fält för :)




Och nu till gårdagens stora skeende, eller jaa.
Eurovision song contest. Första gången på länge, eller någonsin, som jag satt med familjen samlad och lyckades följa hela programmet, början till slut.

Kvällens gulliga/glada: Bosnien-Hercegovinas
Kvällens inte så pjåkiga: Turkiets
Kvällens lätt skönaste: Frankrikes                                                                       åhåhå

Och trotts att Björn Gustavsson är lite överskattad emellanåt kunde jag inte hålla mig för skratt under hans lilla "jää-the-swedish-ääh-result-ääääh-come-here" ¨utdelning. Seriöst,  jag måste kunna återuppstå eller ngt för jag var helt säker på att jag dog av skrattattacker.     
           
                                                     hmm  men,  övriga Europa måste ju ha undrat..



För att Monsieur Tellier är helskön :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0