En månad kvar

Om det inte är sommar, vad ketchup är det då?
C'est le mai, och när denna månad ebbar ut far jag till Binz
Hmm
Vet inte ifall jag ska skratta eller gråta..


Jag, Linda, jennifer och Titti tog åt oss av vad solen hade att erbjuda idag. Vi sörpla te och mumsa på jordgubbar ute på Tittis lilla mysiga innegård mitt i stan där hon bor.
Under tiden fick Linda ett mycket tilldragande erbjudande och eftersom hon är så söt bjöd hon med oss övriga :D

För övrigt börjar min baloobokstödssak äntligen få form.
Patte och jag ägnade ännu en tisdagkväll åt afrikansk dans. Skitkul :D 
Och min hjärna har urholkats på grund av det nationella matteprovet som väntar i övermorgon.
..på allt.

image14                                                             Så, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0