Oseriöst seriös

Detta måste vara den första söndagen sen väldigt lång tid tilbaka, som jag faktiskt mått riktigt bra. Vet inte ifall det är våren och den ljusa morgonen, eller mitt psyke som stabiliserat sig, men nåt är det. Och jag mår jävligt bra !
Har tom städat rummet mitt idag, -värsta storstädningen. Inte varje dag jag pallar göra det.


Tog en promenix med Sara. Vi lade upp en eventuell livsplan enligt följande:


 

º Plugga satan
º Jobba sig till miljonerna
º Knlla runt, och lämna ungarna hos deras pappor
º Efter pension, köpa ett lyxhus med bestisen i Nederländerna, där manliga strippor skall vara daglig mat. 
º Röka på tills man dör


Nån som är på ?


Bakade precis litta kladkakemuffins. Inte smakat dem ännu, men de kan väl inte smaka annat än gudomligt.
Jag menar det är ju ändå jag som bakat dem ! ;)


  
Au revoir ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0