Men i helgen är'e fest

Kej, nu sitter jag här inför helgen med feta skuldkänslor. Eller om man kan kalla det så..
Jag och Viccan ville inte riskera ett IG i dagens matematikprov så vi kom inte längre än till McDonalds, efter att lämnat bussarna.

Efter att i en månad hoppats att det ska gå över av sig sj, trotsade jag idag mina tankar och trallade över till skolsystern för en undersökning av ankeln min.
Exakt HUR jag skadade den kommer alltid vara okänt för mig eftersom det var mitt i mitt hektiska festande.
Men jag vet att Erica var involverad i händelsen, och hon kom ur den med ett sprucket ögonbryn.
Beas fest bjöd på många trevliga händelser, därbland andnöd, fyllepiercings, medvetslöshet, ambulansbesök, bråk, utslängningar, vilda danser och något intima saker.

Men iaf lättade det om psyket när skolsystern förklarade hur det antagligen låg till med skadan. Eftersom jag i princip tappat känseln över det drabbade området och den senare veckan börjat känna en hård bula. Men allt kunde förklaras med att det var en inre blödning som var i full gång att läkas.
Dock har det gått ganska lång tid nu =/

Återstår bara att se vart det leder till .




        image6 
                                                                                                                                                                   
Btw, emelie, nadja och jag besökte sunlux för att under ett x antal minuter få oss en kontring till den sega kyla som ännu hänger kvar. Gött som fan ! Ren medicin till psyket. Och därmed tänker jag bjuda på denna bild av våra "bildsköna gestalter" Fast mest för att vi är som vi är;)


Ciao


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-03-07 @ 00:35:49
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Emelisan

Använd benskydd, och sånt som man använder när man åker inlines, nästa gång du festar så hårt ;)

we're so sexy, Btw!

2008-03-07 @ 14:10:56
URL: http://emeliekarlson.blogg.se
Postat av: Bjernalt

Jag tar mog hellre mitt ögonbryn, än din ankel iaf ;)

2008-03-13 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0