God påsk

Äntligen påskloov. Äntligen undanflykten från tidiga mornar och sega gruppsamlingar, även kallade lektioner.
Det efterlängtade lovet stod här klart för att brukas/missbrukas.. och vad händer?
Självaste vintervädret som gömde sig i julas kommer på besök. Azo?
Men för mig var ändå inte det det värsta. Neeij. Det värsta var att min förkylning came back for a new attack, som inför alla lov.

menmen, jag tänker inte vänta ut den dumma sjukligheten utan att få träna..
så jag och Patte var ute idag och joggade/gick/joggade/gick/joggade i motvind.
Och det är jävligt skönt.. så här i efterhand.

Och nu är det bara 4 timmar kvar tills jag och Sara ska sticka o se Jumper at the cinema! wihohohoohoho !!!

see ya     ♥

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0