Den 10nde !

Skolan har i princip bara handlat om två saker idag:
Projektarbete och självmordstankar

Det sistnämnda djupt begrundat i det första just för att alla lärarna var så pain i the ass..
Speciellt den där harrypotterlookalike skoggsmullen som inte var snål med att dela ut små knuffar i bröstet på folk och röt som ett brunstigt lejon.

Menne dagen var inte helt värdelös, jag fick nämligen hela en idé till ett eventuellt projekt, men den tänker jag dock hålla för mig själv en tid framöver. Jag har också förundrats över vilka intressanta wiispel dagens marknad erbjuder. Jag, Linda och Jennifer spelade något helsjukt kaninaliengrejs, eller snarare dem medan jag skrattade magen ur mig till same- och asiatbrudarna dansade runt med kontrollerna, medan deras tvmotsvarigeher utförde de mest egenartade saker.

Har precis skrivit färdigt ett möjligt CV och tänker nu drunkna i säsong 10 av Vänner, eftersom jag har värsta sovmorgonen till 10.30 imorrn. I teorin. För jag bor ju självklart ute i mobbade Ingemansland dit bussarna går mindre sällan än aldrig, vilket innebär att jag måste vara inne i stan redan nio imorgon. Emelie planerar iaf att rädda mig och vi ska tjocka oss på Conditori Fantasis frukostbuffé :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0