"ääh hej, ligger där ett busskort vid dina fötter, ähe.."

Fan vad jag haaaatararararara blogg.se ! Skitofta händer det att när man precis skrivit klart ett inlägg och ska spara och publicera att sidan fuckar. Antingen är man plötsligt utloggad, eller så kan inte sidan visas. Så backar man i hoppet om att allt ska stå kvar. Tomt. Kollar ens lilla samling med inlägg och sånt. Tomt. Gone. Röv. Just sådana saker som gör en psykiskt instabil.. typ.

Tar en breaak från mitt enformiga läxarbete. Denna natten är dock vigd åt kulturhistorian. Har tusen uppg att ta i tu med, och jag ska bannemej lämna in ett imponerande arbete imorrn. Jag ska ha mvg. Ligger tillräkligt bra till att det bara skulle vara otroligt osmart att apa sig nu.
På tal om betyg. Idag, efter flera månaders ångestfylld väntan, fick jag mitt i psykologi A. Och det var enormt lättande och chockerande när min lilla Sven informerade mig om ett vg. Jag som var helt bautastressad och inte klarade av så mycke plugg runt jul.


Igår vart det volleybollsturnering btw. Och till motståndarlagets stora glädje gick det åt jävulens lilla vistelseort för oss. Men, vi var lätt snyggast laget; sönderrivna tröjer och krigsmålingar, hahaa


Franskan idag bestod bara utav movieeee. Un long dimanche de fiançailles med Audrey Tautou & Gaspard Ulliel. Så underbart fin !

image8

Bara för att jag är helt speeeeeeeeed på coffee right now        ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0