1 6 m a r s

Bara fyra dagar kvar till påsklov, känns så nära att man nästan kan smeka det med fingertopparna, aaaight !!

GRRRR.. och jag ska träna som en dåre hela lovet ut. Beach 08 ska tas med storm. hahaha


I fredags tog jag ett impulsivt beslut och hängde med Emelie till hennes nya hem i Olofström. Stort och fint var precis vad det var :)
Vi underhöll oss med biljard, guitar hero och monopol som jag efter ett stort antal minuter gav upp i. Jah och självklart blev jag förstås jagad av deras lilla söta men blodtörstiga iller emellanåt också. När klockan närmade sig niosnåret skulle Jojje ge sin syrra shuts till Osby, så jag och Em hängde med på den lilla bilfärden. Väl framme beslutade vi oss för att köpa käk. Pizza och kebab var precis vad det blev. Vi tog med oss käket och stack inom deras förra hus där Jojjes föräldrar bor kvar. På plats kärade jag självfallet ner mig i den lilla chiuauavalpen här under..

 
 

Tack Em&Jo för kvällen, natten och dagen därpå :)



Kommentarer
Postat av: emelie

Tack själv sötnos!

2008-03-19 @ 10:15:19
URL: http://Emeliekarlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0