08 06 04

IMORGON ÄR DET SOMMARLOOV!!!

Bortsätt från en liten avslutning tomorrow i sisådär nån timme.
Detta skall firas med först och främst en frukostbuffé på conditori fantasi tsm med några vänner från klassen. Väl i stämning blire till o trampa vidare mot just avslutningsgrejen.
Och sen därpå, då steget ut i det fria är taget, skall iaf jag och Sara  hälsa på runt bland studenterna. Kanske göra sällskap hem till Sebbes en stund.
Och som pricket över i.et ska kvällen gå i samma firande spår som dagen, dock med lite mer partystämpel.

Dagens positiva: Jag fick MVG i idrott :D
Dagens dåliga: jag trampade på min egen tå, ont. Fast egentligen bränner det mer under fötterna eftersom jag sprungit runt och lekt i byn barfota hela kvällen :(

Dagens positiva 2: Jag har fått färg :D:D
Dagens dåliga 2: ..och bonnabränna


Som sagt så har jag lekt i byn idag med mittkära köpingegäng minus Niklas men plus Fält. Det var kul :D:D
Jaa och så har Nisse nu fått mina tattoo bilder, två stycken specialgjorda hahah, så nu ska det hända grejer minsann :D

som ska bli tatueringar på en vän ;)
voilá


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0