Nu är det natt :)

Yeez, kivik today. Det var mycket varmare än jag planerat. Vet inte om ja skulle skratta eller gråta.. faktiskt!
I två timmar drygade Sara et moi oss på marknaden och jag spenderade så mycket som 10 kr. ..på en tuttifrutti rem! Jag känner mig något patetisk. Men den var god. Trots de där skrikande 200 spännen i plånboken motstod jag den frästande Booster, och tänkte lite ekonomiskt för en gång skull. Sara och jag svängde förbi havet när vi ändå var där. Vi fick bla ett parasoll flygande på oss. Till en okänd desperat kvinnas glädje vaknade superheron inom mig till liv och fångade åt henne den flygande livlösa varelsen..

Jag vill ha en doberman. Verkligen. Jag vet inte varför, men det finns något med den rasen jag inte kan motstå.  En vacker dag kommer jag ha en doberman! Modern min har iaf gjort klart för mig att om vi någonsin skulle skaffa hund, skulle en doberman neeeever räknas med som alternativ.
Sen kommer ju frågan vilken ras det i sådana fall skulle bli.
Mamma - Dansksvensk gårdshund
Elin- papillon eller chihuahua, eller hur de stavas
Pappa - golden retriever
Slutsatsen blir ju att om min allergiska fader någonsin får för sig att att skaffa hund.. kommer ingenting att gå igenom!


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0