Nu är det natt igen

Nu har jag precis avslutat mitt entimmes samtal med Victor, eller should I say Fete :) Jag har nu en andningspaus på 10 minuter och sen ringer ännu en kär vän.
Men iaf, timmarna innan Fete slog sin signal kollade jag och syrran min på Saw. Äckelrysarn där en av männen sågar av sig sin fastkedjade fot. Yepp, ni har säkert sett den. Jag som är en person av sådant slag som nojjar mig extremt efter att ha sett en skräckis, sitter nu här och tvingar in musik i huvet. Dock har de här vanliga efter-rysningarna avtagit med åren, haha, så trots att Jigsaw inte skrämde skiten ur mig som förra gången måste jag säga att jag älskar Sawfilmerna och deras psykologi.


Och imorgon har Lina sin fest. Och ni som inte vet hur Lina bor:: förre detta bonnagård med stoooor trädgård och inte en granne så långt ögat kan nå. Åkrar och skog omringar denna festplätt, and I gonna have a fucking good time!!

Nu kan vi bara hoppas på att vädret håller så att inte tältningen blir ett blött helvete.

nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0