13.e

Idag har det verkligen varit slappdag av värsta slag. Jag vaknade upp till något av det man inte ska vakna upp till: Tjafs och vilda argumenteranden. Någon apa hade ju öppnat min dörr också så oljudet stormade in i mitt rum :(
Klockan var då halv tre. Men 10 timmars sömn fick räcka.
Resten av dagen orkade jag inte göra något alls. Möjligen skapade jag en stig mellan datorn och tven.
Gick ut och fick några strålar sol men pallade därefter inte sola mer. Pallade inte ens gå de fem husen ner till Sara för att hämta min mobil som ligger där på laddning..

Inte ens när mamma lagat köttfärspaj pallade jag käka, eller jo, har ju väntat på min favvorätt rätt länge nu så jag praktiskt taget tvingade i mig det. Men sen skolan slutade har jag varken kännt hunger eller sötsug, vilket är rätt gött.

Och om det var slappdag idag kommer jag vara hyper imorrn som vanligt. Om jag mot all förmodan inte pallar det kommer tisdagen vara ångestfylld. Då måste jag göra något. Nej nu ska jag inte tänka så.
Imorrn blir väl till att städa hoppas jag :( Och kvällen möjligen i Broby med Victor, Viktor och Tida?


Ps. bara för att Erica är vill Ds.

mohahahahh


Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Awwwwwwwwwwwwwww, bara för att jag vill ^^ <3

2008-07-14 @ 03:04:30
Postat av: Sara

WTF????? e det för musik?????

2008-07-14 @ 13:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0