14.e

Idag har bandet suttit där längs handleden ett helt år. Borde egentligen fått rabatt  till årets tivolirock iom att jag sprungit omkring som en jävla reklampelare 24/7, 12 månader. Men icke då. 315 spänn fick man kasta ut för kalaset. Var det värt det. Och där glöms frågan bort.
  om det allså skulle finnas risk för ett negativt svar

Och nu precis påminde Said mig om att Kiviks marknad är i full rulle. Dit måste man ju, absolut! Frågan är ju bara nääär. Dagens arrangemang stängde ju portarna för en halvtimma sedan, så det är ju fett missat.
Visst, gårdagens alltså. DAGENS ARRANGEMANG, håller samma tider, dock kommer min kära moster över hit.
Min familj och rent av hela släkten har fått dille för släktforskning, så det är väl vad som kommer vara huvudsamtalsämnet into da house i morgon.
Bla har jag en sångtalang i släkten. En död en förstås, fem generationer iväg på mormors sida. Kristina Nilsson, världskänd sångerska under 1800-1900 talet. Ljuvligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0