31 juli

Hejhejhejhejhejhej hej. En himlans massa hej.
När jag ändå sitter här och laddar ner film tänkte jag få lite ordning på allt kaos i datorn och då menar jag alla filer och bilder som bildat en makalös soppa. Nu när allt är i min pedantiska ordning tänkte jag få ut nåt nytt på bloggen.

Har faktiskt inte hänt så mycket idag heller. Jag blir knäpp. Lite solning, data, prison break och så förstås ett långt samtal med Emmy :)
Hon tröstar en oavsett vad. Japp idag var en sån där lite små hemsk dag. Iaf kvällen. Men det var värre när man var liten och tårarna rann då sånt här hände. Idag kan jag hålla tillbaka dem, nästan inte känna ngt alls. Vad jag menar är att mina föräldrar bråkade igen. Händer ju varje dag. Jag har växt upp med det och aldrig fått en bra relationsbild, men jag vet vad jag inte strävar efter iaf. Jag har aldrig under mina 18 år sett mina föräldrar kyssas, kramas, you name it.
Idag var det ett sånt där hemskt gräl. Skrik, hot, och ren jävla galenskap.

Imorgon blire bad igen, fast i badhuset med martina Nadja och Emelie.
På kvällen kommer Emmy hit till köpinge och då blire grillning med gänget från 9an :D


mest för att jag fått den på hjärnan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar när föräldrarna bråkar... Ibland vill man verkigen att de ska skiljas bara, så man slipper allt

2008-08-05 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0