Linas tillställning

Vad jag mest önskar i hela världen just nu är nej förresten hemlis*, men på andra plats kommer min underbara säng. Hell-yeah !! Känns som att sömnen suger själen ur mig eller nåt, men ja har inte pallat lägga mig än..
Det blev dock några timmars sömn under tältningen i Linas trädgård ;) Fint med fyra tält på rad och en husvagn jag våldgästade en del. Fast tristigt att hälften inte joinade oss fullt ut.

Åja, festen vart najs. Lina, allas våran lilla partypingla vet hur det ska fixaas :D
Festen, som i princip hölls i en lada.. spårade ur ju mer klockan tickade. Grillning inledde det hela. Och därefter tog drickan över. Här och med kan jag konstatera att min sprit är 100% slut.
Jajemän. Blodiga danser, blöta åkrar, missbrukande av volvo och egen rullade cigg, var bara en liten del av allt som hände.

Och minnen finns det nog av på mina armar. Ett fett bitmärke. Min själ vad det sved. Trodde han skulle bita av en bit av mig, hahah. Det första bitmärket har dock tynat bort, trotts att Erica bet som in i. Blåmärken och rivsår pryder mig så vackert. HAHA

Okej, jag känner mig psykiskt instabil nu, dags för min säng =)





Kommentarer
Postat av: Said

Du är helt galen Emma :P haha

2008-07-19 @ 16:06:23
Postat av: Lina

Det var bäst :D <3

2008-08-05 @ 17:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0