Kåta tuppar

God morgon kära folksamling.. om ni som jag störs av min egen musik, går det ju alltid att stänga av. Finns längst ner på sidan.

Igår kväll besökte jag Erica. Trevligt som alltid, trots Ericas efter-fest-trötthet Hon hade ju inte som jag somnat om i 3 timmar när hon väl var hemkommen. Istället hade en schabrador välkomnats in i huset, för en veckas sällskap. En fin blandning mellan labbe och schäfer. Nyfiken på allt vi gjorde blev hon vår trogne följeslagare ;) Efter att vi dippat till en film stack vi ut på två promenixer, den senare något längre. Vi passerade ett ljud man alltid hör i Nosaby mitt i natten. Det hördes sjukt långt, men kom också från flera olika ställen.. åkrarna, träden, hagarna och kyrkogården. Ljuden lät precis likadant men var så utspritt att det tog kål på vår teori om en maskin. Ena sekuden var det långt ut åt sidan, andra precis bakom oss. Jag har aldrig hört något liknade. Det skulle kunna vara preics vad som helst. En kattorgie, gnällande barn, kåta tuppar..wtf?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0