23 / 7

I väntan på att grillningen ska bli färdig, känner jag för att skriva ett litet inlägg.
Steg upp så tidigt som nio idag. Det var minsann inte det lättaste, kanske för att jag och Emmy somnade vid 5-tiden men ändå.
Vi hade en roande kväll. Fanns så mycket att snacka om efter all denna tid och jag blev som alltid hjärtligt välkommen in i huset. Pizza på det och kaffe på det.
Idag spenderade vi timmarna på stranden. Varmt som satan själv, och var enda gång kylväskan öppnades surrade en flock getingar runt oss. Emmy som är lite av en panikflicka ;) kastade maten hejvilt, vilket slutade med att hon tagit ett bett medan resten låg utspritt runtomkring oss. Sån osmart liten tösabidda. Själv sprang jag runt, runt gråtande. Men fick iaf behålla käket.
Nej nu ska jag och min handuksturban pysa.
Adjö.

Ps. grattis till Patte, 18 bast :D <3
men speciellt grattis till mig som heter Emma !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0