phenomenon of secretive psyche

Eftersom nattens sömn inte var mer värd än en taskigt använd näsduk, blev kvällen inte värre än att joina  mitt undermedvetnas drömmar. Och jag är en jävel på att drömma.
Värsta romanen i huvudet varje morgon.
Och nu till det jag förundras över.
Efter att ha sovit två timmar nu ikväll, vaknade jag och satte mig upp med ett ryck, pekade och skrek "Fck you". Och jag visste precis varför. Men inte varför jag visste varför. Min syrra var mitt uppe i att sno mitt choklad. Chokladet, en desperat lösning till att orka med det läxberg som tyngde mitt psyke föregående kväll, lyckades undkomma den unga snattarens fingrar.

Hur jag kunde komma på henne, när jag var som mest förskjunken i äventyr, kvarstår dock som ett obegripligt fenomen.


Idag hade förövrigt sina stunder. Franskan bestod av att lyssna på några italienska och tjeckiska utbytesstudenters arbeten. Mycket fascinerande, kanske just för att man inte fattade mycket av de utländska texterna.
Mest intressant var iaf den dispyt som uppkom mellan min franska lärare och den italienska lärarinnan.



Badet tomorrow. Jag och mitt umgänge planerar en sträcka på fyrtio längder.
Tjaa,
Ingenting är ju omöjligt..


Bara femton timmar till helg, cheers !



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du! vi klarade det lätt, trots att bubbelbadet var lite frästande för min del. Haha

2008-03-04 @ 12:43:33
Postat av: Dedde

Fan man bara MÅSTE älska dig Emma!

2008-04-06 @ 03:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0