wake me up

I morse upptäckte min nyfikna näsa tre helt sjukt underbara låtar, vilka jag totalt kört fast i. Ni borde checka!
Out from under, Phonography och Unusual you alla utav Brittan. You know who. Sköna låtar, jaah. Där överraskade hon mig faktiskt.

Förövrigt är jag nääästan klar med min outfit till festliga-fredag då chansen är fifty-fifty på att kvällen slutar efter 3;3 ! Dresscode Black n White. Och jag ska definitivt ordagrant vara black n white! Kommer nog mest se ut som en tant i eligant klädsel. Spännande.





Vitt hår är bannemig det finaste!


På tal om fredag. Jag är jävligt nervös inför fredag.
Körtid 08.00 om jag minns rätt. 3:e gången på körskolan och om det är en lika slaskig dag som denna dag just idag kommer jag bergis orsaka någon form utav skada i trafiken. Mina tvångstankar satsar på seriekrock.

Till sist vill jag bara tillägga att om någon, vem som helst vill vara snäll och framställas i lite god dager tycker jag att han eller hon ska ge mig en biljett till twilight i julklapp. Tidig julklapp.



Kommentarer
Postat av: Lina

LÅTEN låten låten<3<3<3

2008-12-08 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0