09

Tjoleloo.. Igår vart det ju den omtalade 080808 -dagen. Precis som min kära Emelie, skulle jag helst önskat fira den med en roadtrip till just 08 -staden. Men istället blev det en 4 timmars bilresa med Sara & hennes mam till Falköping :) Som vanligt somnade jag i bilen, både dit och hem. Och Sara som satt där bak med tha new puppies Lowa och Myra, var inte sen med störa min sömn.
Negativt med gårdagen var en återkommande hickattack. Efter varje gång jag tog några klunkar kokakola, kaffe, vatten eller bara tuggat tuggummi en stund, kom den där hickan envist tillbaka mellan 2 på dan till 12 på natten ><
Under natten sprang jag över till Jossan för två timmars omgänge med henne och Emmy. Vi planerade en eventuell kräftskiva och snackade skit ute i kylan ^^

Ikväll är det tänkt att dra till Hässleholmsfestivelen. Låter jävligt dött, men det ska jag, Erica, Lina och Hanna göra ändring på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0