080825

Ska snart ta in dem sista 10 sidorna tills imorrn i Mrs Dalloway. Ännu en sådan där utgåva ur emoeskils arkiv? Återstår att se. Själv var jag helt lost dem första 15, men som sagt, har i princip en hel bok kvar redo att övertyga mig!

Har precis avslutat mitt nattsamtal med Emmy. Vi kom fram till att vi måste ha en mysmorgon innan skolan nu i veckan, lik alla våra andra mysmorgnar med sugerbreakfast, tv, intressant läsning och en rejäl feed-back.
Innan dess satt jag framför Dexter och lät mina ögon formas efter den rektangulära rutan. 2½ men och The silence of the lambs hjälpte till bra.
 

Till sist en liten helgupdate.
Lina et moi hade en fin planering inför maglehem strandfesten. Lina skulle i egen hög person köra mig och henne själv ner i landet. Festa ihjäl oss och artigt dö i hennes bil.
Men med regnväder föds också nya ideér. Festen blev aningen förminskad och förflyttad till bränneriet i hålan.
Och tur var väl det. Personligen diggar jag den sk festlokalen.

Franskan today vart helt ok. Mycket bättre än jag minns dem senaste 2 åren. Men vi dömer inte efter EN gång. 11 i gruppen med Nils som överhuvud. Kände igen honom från C4. Men han visade sig trevligare och bättre än jag trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0