Helsingborg

Okej, just nu känner jag mig som en jädra gräsätare. Min tallrik består av någon anledning av sallad, gurka, majs, broccoli, blomkål, champinjoner, oliver, räkor, citron och ägg..
Tänkte prova den här något nyttigare vägen ett tag. Mest för att min mage hatar mat, nej men helt ärligt. Oftats då jag äter något mår jag illa.. rätt jobbigt faktiskt.

I förgår vart jag ju i Helsingbuuuurg. Jag ÄLSKAR den staden. Verkligen! Redan förra månaden planerade jag & Emmy vårat besök dit. Gött att ha nåt att se fram emot liksom. Patte och Josse hakade med tiden på våran plan och vipps så vart vi där. Jag som suktat efter ett par vita jordgubbsöronhängen länge nu efter att ha sett dem på en internett affär för ca 100 spänn, blev myccckkket glader då jag såg ett precis likadant par på guldfynd för 50 spänn. Plus att det vart från 25% rea på alla smycken där. OCH det bästa av allt. Jag fick öronhängena för 14,50 KRONOR, helt sinnes!!!!!!!


Här har vi dem små tingen, Jag är kär =)



Och nu kom min gamle far in på rummet mitt och undrade om jag ville ha ett jobb.. Nämligen att teckna av ett foto till A3 storlek av en kollega till honom.
Och nu är det så att A3 inte är min favorit. Nej. Visst jag har tecknat hur många fejjor som helst i år och kan propotioner och sånt nu men på A3, A3????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men, jag kanske ska ge det en chans. Det är ju ändå jävligt kul att teckna + att jag får betalt ;)


Och till sist måste jag avslöja, jag är kär i Nic Schröder.
Mest för att han är helt cp..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0