Erica åker NU :(

Nu har jag sovit utmattningen av mig, trodde jag. Men ack så fel man kan ha. För här sitter jag och slöar, sörplar teeeee och mobbar folk.
haha
Nu tex. Jag och Sara sitter och tjafsar om vem som äger uttrycket "säg att jag inte hälsar "
Mest för att jag bad hennes lillsyrra hälsa det innan när jag inte hade nåt bättre för mig på msn.

Och nu kära medmänniskor vill jag utbringa en skål !

Skål till Becka som fixat halkan !


Skål till Emmy som fixat helgjobb !

Skål till Emelie som kommer fixa teoriprovet snart, snart, snart !
Skål till Erica som snart är myndig.. ÖJAAAAAAAAAAA !
Skål till naaaaaaae den här listan kan göras lång. Alldeles för lång!!

Jag blir ledsen. Av någon anledning har jag missat, helt och hållet missat den så kallade käringveckan i juli. Ni vet den då massa kwinnonamn har namnsdag på raken i en vecka..
Det låter väl mest patetiskt men jag är alltid glad då. Lillo-julafton ju med alla namn man känner någon heta + mitt.
Mohaha.
Suck på mig..



Och ni som inte lagt märke till det (..) så har jag ännu en gång klippt håret kuuuuuurt. Mycket kort faktikskt. Funkar ju inte ens med tofs längre :( Så här har vi det.. om det synns?!


OCH TILL SIST. Nu om en timma eller så far Erica till mallorca. Jag saknar dig redan min sköna, hur ska jag nu klara mig en vecka utan dig :(( Uschhh och så kommer hon komma hem solbränd och nyknullad av fetekukar.
Naj detta kommer jag inte tollerera. Jag ska komma i mitt jetplan ner till dig en vacker dag och ge dig en käftsmäll på stranden.

Eller så väntar jag bara snällt på ett vykort :o)
Ha det uberruberrrrrrr underbart i fjärran land <3

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Aaaaaahhhhhhhhhhh Emma du gör mig helt galen :D , fy fan vad jag är glad & lycklig att jag har dig!(!!!) Och jag ska njuta satan av Mallorca, och sen öja när jag är myndig <3<3<3

2008-08-20 @ 22:42:27
Postat av: Emelie

Tack för att du tror på mig :D <3

2008-08-24 @ 21:56:35
URL: http://emeliekarlson.blogg.se/
Postat av: Jojojohanna

gu va dä är söewt =)

2008-09-17 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0