It's Eskil Bitch

Konstigt vad man kan tycka synd om getingar helt plötsligt. Imorse då jag dödade en liten rackare som tydligen bott inomhus ett tag fick jag hemskaste skuldkänslorna :(

Skoldag 1 av studentåret varade i en timme. Upprop i aulan. Därpå klassvis samling. Det var faktiskt en lättnad att få både betyget och det nya schemat i handen. Schemat avslöjade ännu en sovmorgon.
Och än så länge ligger jag på 3 G, 4 MVG och resten VG.
Haha och ett IG förstås, men det var mer som jag bad om för att kunna göra klart mitt stora arbete. Blir det bravo lutar kulturhistorian mot ett 5:e MVG.
Hååhåhå


Här har vi då vår kära svenskalärare / forna engelskalärare / randomelever ur klassens mentor / förra årets klassinformatör : Eskil
Strax innan sommarlovet skämtade vi i klassen om att göra en sån här tröja till honom som han skulle ha första dagen detta läsåret för att skrämma dem små söta ettorna :D Idé blev handling min själ o da. Om jag inte minns fel: utav Anja.

På tal om ettorna. Jag har personligen inte sett dem ännu, men hoppas på att det inte är en ny flock emofjortisar. För er som inte visste det hyser jag ett otroligt hat mot dem..

Ps... Bara så ni vet alltså! Cafe Fenix kycklingbaguetter är minsann jävligt goa och jävligt mättande.

Kommentarer
Postat av: Sara

men vafan... älskar inte vi emofjortisar?? :D:D

2008-08-19 @ 21:14:44
Postat av: Svar

Nej vi älskar att mobba emofjortisar ;)

2008-08-19 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0