7/8

klockan är 11 och jag har redan varit uppe i 3 timmar. Enligt min och Saras tidsplanering ska det tydligen va så. Men nu har den där latmasken somnat igen så jag har datorn här i mitt våld! Vår planering sa också att vi skulle ha en lång natt med lite sömn för att idag vakna tiidigt vilket ska göra så att vi somnar snabbt och lätt, tidigt ikväll. Och varför detta nu då. JO, för att vi ska upp så tidigt som klockan 05.00 imorrn. En lång bilfärd på det. Falköping. Där vi ska hämta Saras två hundvalpar :D

I natt kollade vi på Snapphanar. Enligt mig en dålig film som aldrig tog slut, kan gemföras med en del mardrömmar. Och på tal om drömmar. I natt drömde jag och ingen mindre än Peter Stormare. Vi rökte cigg hemma hos Victor och snackade om skådespeleri :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0