Blir den kortaste natten på länge

Jag verkligen hatar hur min mobil behandlar mig. Man vet ju aldrig vad samtalslistan döljer. Idag har jag mest städat. Måste varit Elin som fick mig på sådana tankar. Tidigt i morse fick nämligen syrran en knäpp och storstädade huset. Själv tog jag mig an köket och mitt alldeles egna lilla rum, vilket dolde husets värsta röra. Nu hittar man tom i garderoben :)
Efter att ha tvingat mig till dråp av en äcklig spindel föregående natt kände jag vad rummet behövde. Och idag regnar det. Lite läskigt faktiskt.
Och fan vad det blåser. Jag hade uppskattat det om det var sen höst, för det hör hösten till:) Men nu vill jag bara njuta av sommares sista dagar. Och då önskas sooool.

Imorrn ska jag och Sara skriva in oss på körskolan :D:D:D och det blir Nya. I våras hade jag planerat att köra runt som ett offer med mamma brevid, hela sommaren. Men efter en laglig körning, vägrade hon sätta sig i passagerarsättet igen. Inte förrän jag vant mig iaf.

Och nu ska det läsas :)

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

haha, ja & jag är också inskriven där ;) :DDDDDDDDDD du och jag ska plugga som fan ;)

2008-08-06 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0