Kräftskiva i Bjärlövs kretsar

Go kväll everybody! Visst känner man hur höstvädret redan tagit beslag på Sverige, eller iaf här i Köpinge. Det är regnit och mysigt men sommaren har inte bjudit på tillräckligt med sol inte. Så jag är inte nöjd! Men vem vet, den kanske gör en come-back i september. Brukar väl va så?

I går kväll höll Linas päron en kräftskiva. Lina själv tog dit mig, Erica och Hanna. Medan hennes kusin tog dit Nille och Phille. Det blev en raolig kväll. Själv grillade jag köörv. Och dem jävlarna var aningen lättbrända. Men, det bjöds på räkor av Erica och kräftor av Feldt. Och självklart vart pärasalladen med i bilden, som alltid.

Phille som alltid har beundransvärt mycket sprit i bakfickan lät visa sina drinkskills ;)
Något som till en början lät avskyvärt visade sig i slutändan smaka precis som romerska bågar!!! Fantastiskt gott
 
¤  Absolut Vodka Mandrin
¤  O'boy
¤  Mjölk



De ni !


I morgon blir det staden som gäller. Ska klippa mig igen. Haha, i vanliga fall brukar det dröja flera månader mellan besöken men senast vart i maj. 3 månader. Rekord!
Vill ha tillbaka pagen som försvann för ett tag sen.
Och så måste jag ha en kalender. Har faktiskt kollat runt hela 2 ggr, men inget i utbudet faller mig i smaken. Vilket oftast är fallet när man lider utav kräsenhet ><

Och så avslutningsvis litta bilder från kräftisen ;)

    
 
  


Bonne nuit

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww så gött :D:D:D:D:D <3<3<3

2008-08-17 @ 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0