08 08 12

Efter att kommit hem igen igår ringde mobilen med en skör liten röst i. " Emma kan du inte sova här, jag är mörkrädd"
Så jag kilade över till Sara igen.
Mot lunch idag kom jag hem och har sen dess bara samlat energi inför morgondagen. Då är det nämligen Helsingborg som gäller. Både staden och Väla, vilket jag sett fram emot mycket länge nu.

Som veckan ser ut nu blir det Malmö på fredag och Kräftskiva på lördag. Egentligen tycker jag att det borde va tvärt om. Bättre band på lördagen, men får se hur de blir.

Och nu idag är det ju xakt en vecka till skolstart. Jag som planerat ett galet år med körskola, träning 3 / 7, ev jobba, hinna med Italien, festa, mm, chockerades nu ikväll av mitt nya schema.


tryck för förstora
Om du inte fattade det!


Menmen, inget är ju omöjligt.
Funderar fortfarande på ifall man ska ta o skippa franskan. Jag har egentligen inget emot detta ämne, det handlar snarare om läraren. Vilket det gör i de flesta fall på sne4 men ändå.
Och av okänd anledning står det Söderport på schemat. Franska på Söderport :S Kan förstos va spännande att prova, iom att jag känner ett gäng franskaelever där :D Men nu kanske de inte blir så ju..

Humelihumm

Nej nu måste jag sova ♥

Kommentarer
Postat av: rebecka

nästan åtta till fyra varje dag... suck.

2008-08-14 @ 15:16:22
URL: http://fettnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0