Whhääh

Wazzup ?! Till ditt medvetande vill jag bara säga: idag är det tiisdag!!
Och, Då kanske du undrar VAAD är bra med tisdagar?
Japp det undrar jag med. Men en sak är klar. Det är min fettodag. Den tar allt. Fredag, lördag som söndag. Mitt berg av mat vid lunchtid är alltid lika stort och alltid detsamma. Pastasallad!!! Helt sjukt kolossala mängder fyller min tallrik. Folk måste tro jag är sjuk! ..Fast ok, de kan ha rätt till viss del ..men ändån :S
Men det brukar jämna ut sig med mina svältdagar. Japp dem finns också, men jag är då inget anorexiafall!!


Wäähh
!! Min far vill inte sammarbeta. Och jag som är en oteknisk apa, vet inte vad jag ska ta mig till min våran scanner. Haha, japp. Anledningen till att denna blogg kom till världen var egentligen för att det skulle få bli en liten samlingsplats åt random skisser som ligger här o skräpar. Men istället blev det en mötesplats för Emmas tankar.


teesug♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0