Taskiiigt..

Måndags going down. Iaf om 5 min. Och nyss satt jag och var dränkt i Prison Break, fast det är lite skumt. Från början var jag såld på den serien. Numera vet man fasen. Kanske fastnar av gammal vana. Annars har väl det där programmet ännu kvar sin jäkla magnetism.
Men iaf.. känns som det börjar flippa ut som LOST. Nej, producenterna borde komma till ett slut. SNART. FiNiTOO!!!


Imorgon skall mitt barskåp (garderoben) bli av med sin odrägliga Tequila silver. Lycka är otalbar.
Istället ska min Jäger,  Passion drink, Gojal Vodka & Bojaroff wodka få sällskap av en Vodka vanilj, håhåhå^^


Till slut vill jag bara meddela att jag hittade världens najsigaste brillor, eller tjja, jag tyckte det. Men gorilla, vad det sved till vid synen av priset. 300 spänn.    Taskiiigt!!!


När du hör en bra låt och nån stänger av äre
Taskigt
När du beställt mat och får in en granat äre
Taskigt
När fredan är slut blir du haffad av en snut
va taskigt
När du har sjukt bra koll men ändå kammar noll äre
Taskigt
Jag vaknar upp, aahh, med lim i hela mitt hår
dags för mig att reda ut vad som hände igår
Men först, släcka sin törst
Tar en klunk belush,  nån har kissat i min cola det är
Taskigt, ta-taskigt
Senare men ändå samma år
efter all vår, känns mina sår ..på låren
efter den där tjejen ni vet
som var så fruktansvärt hårig och fet
jag sa: sluta det gör faktiskt ont på mig
men hon körde på med sin grej
Kanske var det ändå rätt så skönt
för hon fortsatte med o vrida om mitt kön
Hon lämnade sen mig med repen kvar
jag satt fastbunden på golvet i flera dar
När jag kom loss var pengarna väck
och katten låg död i en potatissäck
de va taskigt,  ta-taskigt
När du går av en buss och nån sätter krokben äre
Taskigt
När du har sommarlov och nån anmäler dig till en kurs i matte C äre
Taskigt
Och när saften är slut och Ica har stänkt äre
Taskigt
När du har hälsan i behåll och nån ger dig hiv äre
Taskigt

~~ ♥ ~~

Kommentarer
Postat av: Sara

faan vad taskig du e!

snott låten från mej åsså :P

2008-04-08 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0