SNART ÄR DET MÅNDAG

Nej men helgen har för övrigt varit nice. Fredagen kom med det skrämmande beskedet att de nationella proven är på G, redan nästa vecka - I MORGON -  kommer vi att pyssla med muntligt i engelska. Inte mitt starkaste ämne precis vilket kommer resultera en icke nice start på veckan.
  
Men tillbaka till fredes. Efter skolan blev det ett gäng som åkte till gymmet. Friskis&svettis. Mysigt ställe för dig som inte visste det. 1½ timmes helskön träning. OCH ÄNTLIGEN släppte träningsverken i låren. Du fattar inte hur underbart det är. Tänk dig solkattens feda leende i "Alice i underlandet" på mina läppar. YEZ!

Kvällen tillbringade jag med Sara, Sebbe och Mats.   :)
Lördagen sov jag mest bort, men när mörkret steg piggnade Emma till. Hängde med Sara till Näsby med random folk från hennes klass. Japanska the ring 2 och puff på vattenpipa!  Filmen sög, så se den inte ifall du inte har en märklig förkärlek till särkulturella "skräckfilmer".

Och idag, la dimanche, det alltid så halvsega slutet av veckan har väl också varit totally okey. Sara ( yes, ännu en gång dig sara ;) ) väckte mig redan vid halv ett-tiden via telefonen. Jag tog en dusch och stack över till henne för en gemensam frukost/lunch: Våfflor.  Finner inga ord för denna ljuvliga smak ^____^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0