sa dy tura

Guuuuud så fint väder det är ute. Verkligen. Förstår egentligen inte varför jag sitter här vid datorn just nu .. eller jo för att Erica tvingade mig att skriva ett nytt inlägg. håhå

sååååååååååååååååååååååå?
Okej, kvällen då. Har nu fått tre-fyra erbjudanden på händelser. Ser ut att bli den lilla tillställningen hos Pattrask. Skulle tro att det blir en del från gamla härlövgänget och lite annat folk som kommer dit :)
Min mamsi o papsi befinner sig nu på nån konsert vilket betyder att jag har heela huset för mig själv, vilket aldrig händer. Eller nja om man bortser från det lilla kvalstret till syster. Tråkigt är iaf att jag måste tvätta en massa. buuhu..


Igår vart de freedag. Detta innebar Nationellt prov i engelska. Muntligt. - VG på de. Och det är jag glad för.. Engelska är, har och kommer aldrig vara min grej. Eller jo kanske. Har fått ett oemotståndligt sug av att söka sommarjobb utomlands. Och om min lilla dröm comes true, då jävlar :D

Slutade skolan redan vid lite över elva, så jag och Em stack in till stan. Vi provade massa bikinis. Jag köpte till det med en HM-variant, med lite glamkänsla over it. Em tog två linnen :) Senare blev det gymmet igen. Denna gång med Emmy, Rönnis, Nyström och Ida.
  -  (Till Nadja : Jag träffade Moreno där.. mohahahahhaha)


Vid halvåtta stack jag och Sara till badhuset igen med Sebbe och Mats. Hela badhuset för oss själva till elva-tiden eftersom larmet sattes igång då.


Asså!! detta skrämmer mig. Nästa vecka ( Torsdag ) ska vi ha "ett litet, gulligt franskaprov"  som vår lärare kallar det. I självafallet består provet av tusentals verb, typ. Regelbundna som oregelbundna. Och alla dessa ska vi kunna böja och hålla på med i alla möjliga teman och tempusformer. supinum, subjantif, kontionktiv..
Inte nog med det. Provet innehåller en himla massa annat också. Texter från sånger, frågeställningar, massa glosor..

Men detta skrämmer mig inte lika mycket som de nationella..
DÄR HAR VI NÅGOT ATT PISSA PÅ SIG AV.
En halv eller var det hel? - dag som vi skulle ägna oss åt det tramset. uuuuuuuhhh
 

Aja, på tisdag ska jag och Patte prova på african dance ^^


ciao amigos   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0