Hallo helgen, sugen på en drink ? skål

Hej alla miffon. Detta känns löjligt. Jag och mitt enmansparty är i full gång. Japp! Nej men i denna oändliga väntan bestämde jag mig att provsmaka vaniljvodkan som bara stod där. hehe
HEHEEEHE

Min kreativa sida skapade denna utsökta drink :
 - vodkan dåå
 - maaaaaaaaaaaaassa päronjuice
 - och en lajten skvätt funlight juice : wild berries

Mutcho Gutt, hmm går inte o beskriva vad det smakar, inte alcohol iaf :) typ godis/blomma/ny alcocider? MAHAA :O

Nej nu var den quitoo


Min vecka har iaf varit givande. Tränat satan måndag, tisdag, onsdag, idag och antagligen blire Core imorgon. Franskaprovet gick också bra ..tror jag. Bättre än väntat iaf.
Jag har missbrukat kaffe, mycket skumma upplevelser.
mmm

Och på onsdag fyller självaste Jaag år. Blir nog som förra året: kinakäk med gänget bestående av de närmsta vännerna och därpå raka vägen (eller snea) till Philles eller någon annans feest :D:D:D:D:D
Självklart ska jag ha min egen fest. OCH DÅ JÄVLAR SKA DEN VA STOR :D:D Stranden, lokal, kamping eller åt ngt annat håll !!!!
Får se vad som skeer ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0