En mindre kebab att oroa sig för :)

Jaha, nu sitter man här och känner för att göra precis ingenting. En biverkning från igår skulle jag tro. Ska försöka lämna min säng snart, sticka ut och smaka på det somriga vädret.

Min sammanfattning av lördag

-  Vaknade halv ett.
-  Somnade om vid två.
-  Åkte in till badet med Sara kl 5. Badet stängde halv 6 så vi trodde vi skulle få allt för oss själva men ack så fel vi hade. En hel jädra drös räddningssimmare eller vad det var hade träning. Vi ockuperade en av deras banor för att simma 40 längder. Men då de började simma hejvillt i bassängen -FÖRBLINDADE- och liksom bara ploppade upp varsomhelst så lämnade vi dem och gick över till dykarna. Possitivt var iaf att jag träffade Glenn :D:D:D::D:D: GLENN <3<3<3<33<3<3333<3<3  Den underbara mannen som lärde mig simma för hundra år sedan. haha.
Sen lekte ja sara och sebb inne i varmvattenbassängen, men blev tvungna o lämna den då ett gäng bastukokta kräftor kom in.

-  Senare under kvällen stack vi till Nadjas lilla tillställning i hennes syrras lägenhet. Allt som allt blev det 20 pers. Men det låga öset och lilla planeringen förkortade festen. Jag, som då har för vana att sätta upp ett mål inför vissa fester, hade ett nytt på G. Denna gång en saftig däckning. Mest för att jag inte riktigt visste var eller på vad jag skulle sova.
Och OM jag däckade.
Vaknade dock upp i sängen. Förintad i skallen och mosad av Nadja och Troy. Morgonen blev till att  "städa" och få ta del av alla saftiga detaljer kring min däckställning. Den lät mycket fin..


Kommentarer
Postat av: Sara

GLENN

2008-04-13 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0