Deep breath

Klockan är 23.48 och jag känner att jag kommer inte slumra till på minst tre timmar. Mitt dygn har vänts upp- och ner. Säkert Martina som smittat mig. Men för mig ska det inte få gå lika långt: somna en timme innan skolan börjar och komma en aning försent. Allt från 10 min till 5 timmar. ^^


Fan. Det går inte en dag utan att min syster ska bråka. Kan visserligen ha o göra med mitt repeat-spelande i timatal, men palla att nån bryr sig. Ibland kan det vara ganske skönt att lyssna sönder en låt så man tillsist inte hör den längre. Iaf. Den lilla skitungen (en förfining jag tänker använda här och nu eftersom det blivit för mycket svordomar idag) har en tendens att få hysteriuttbrott när jag passerar tröskeln till hennes Alldeles Egna Rum. Himla irriterande, spec eftersom jag saknar tv i mitt och måste prioritera andras viljor framför mina egna. Just idag skulle systern min se samma program som jag så jag tänkte att vi kunde ju se det tsm. MEN NEEJDÅ.
Detta slutade illa.
Så om du kännt dig på ngt sätt kränkt av mig ikväll så är det inget pers, bara ren otur att du korsade min väg. Ni alla kan däremot vara glada över att ni inte mötte mig rent fysiskt. För jag ville bara döda ngn. Vem som helst. Och nu lät jag som en psykopat, men så farligt är det inte.

Fan va fult inlägg ^^

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra kväll !

2008-04-10 @ 00:25:35
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0