avril dix

Goddagens. Somnade inte så sent trots allt i natt. Tvåtiden. Och ikväll ska jag bannemej slockna innan tolvslaget. Något jag inte lyckats med på länge. Fredagen ska starta med en pigg Emma. Träning med Emelie vid nio. Lektion klockan ett. Slut halv tre. Möjligen bowling på kvällen osv. Ser ut att kunna bli en bra dag :D

okej. två låtar som satt sig på hjärnan nu är Takidas Curley Sue och Flo Rida vs T-pains Low. De sitter lika envist som korken på vissa irriterande flaskor. Inget fel på låtarna btw. Snarare på mig som inte kan sluta lyssna på dem ><

Kössens

Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag har båda dom låtarna :P
men takida e ju ffs aaaaaaaaaaaasbra!

2008-04-11 @ 07:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0